Про себе

 Педагогічне есе

Професійний імідж педагога

              Сучасна педагогіка і психологія розглядає поняття "імідж" як головну категорію налагодження стосунків індивіда з дійсністю та різними соціальними групами, як інструмент розвитку свого професіонального та особистісного потенціалу, як засіб відтворення соціальних очікувань та відтворення певного символічного образу.
                 Кожна професія накладає свій відтиск на ообистість. Також дуже важливо враховувати бажений імідж, який відображає соціальні уявлення про професію педагога у суспільстві.
            Запорукою професійної соціалізації та ефективного розвитку професійного іміджу вчителя є гармонічне поєднання образу, що відповідає особистим уявленням вчителя про свою професію та зусиль, які прикладає вчитель, щоб цей образ відповідав очікуванням аудиторії іміджу (учні, їх батьки, колеги, адміністрація, побутові соціальні групи). 
                Таким чином, відбувається особистісна та професійна реалізація в суспільстві.
Самоімідж педагога включає дуже багато якостей: сукупність знань, умінь, навичок особистості, її уявлення про себе, а також духовності, моральності, ділові та лідерські риси, уміння розвязувати конфлікти, установлювати партнерські стосунки, комунікативні здібності, упевненість, адаптивність, оптимізм та доброзичливість, відповідальність педагога корпоративній культурі.
          Педагог в своїй роботі постійно корегує свій професійний імідж. Інструментами корекції служить самоаналіз, спілкування та особистісний вплив. 
             Це означає, що професійний імідж педагога не догма, він постійно змінюється, пидатний до розвитку та адаптації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий